SOUND PHYSICS

Nie ukrywam, że w krew weszło mi śledzenie fanpage Sonic Ether’a – twórcy shaderów SEUS. Mimo, iż ostatnie wersje shaderów nie przypadają mi do gustu, to jednak śledzę go uparcie i wierzę, że znajdę tam jeszcze coś dla siebie. Po bardzo długiej nieobecności, Sonic w końcu przemówił… 

Wrócił z całkiem nową, napisaną przez siebie modyfikacją do Minecraft – Sound Physics. Tłumaczył, że nie zdradził ani słowa na temat tej modyfikacji przez cały czas tworzenia jej po to, żeby przywitać nas już skończonym projektem.

Jest to mod, który nadaje głębię dźwiękom odtwarzanym w Minecraft. Od teraz, dźwięk będzie dostosowywał swoją barwę, pogłos i natężenie w zależności od miejsca w jakim będziemy się znajdować. W zamkniętych ciasnych pomieszczeniach takich jak tunele, czy małe pokoje, dźwięk będzie krótki i głuchy. W wielkich salach czy jaskiniach o wysokim stropie, dźwięk będzie rozchodził się daleko i odbijał echem od ścian. W tunelach, czy pod mostem również doświadczymy charakterystycznego pogłosu. 

Penetrując jaskinie usłyszymy nadchodzące z dala echo kroczących w ciemnościach potworów. Ich kroki, oraz skamlenie będzie jeszcze bardziej przerażające. Kopanie kilofem, walka mieczem, zbieranie bloków, oraz wszystkie pozostałe akcje również nabiorą głębi. Myślę, że nie ma się co rozpisywać, ponieważ film twórcy modyfikacji najlepiej odda klimat tego rozszerzenia.

INSTALACJA

 

 

Możesz przyczynić się do rozwoju tej strony udostępniając ją dla swoich znajomy np. na Facebooku. Dziękuję.