Kolejny Kowalski przybywa z krainy średniego życia. Nie ma Facebooka, ale też jest fajny. Jak twierdzi „Gdyby w ich czasach istniał Facebook, profilowe wykuł by sobie na tarczy”. Tak, czy inaczej, mistrz stalowych nerwów i ciężkiego młota ma kawał dachu nad głową i piec, może nie na gaz, ale też hula jak torpeda. Miecze same się kują.
Konstrukcja jest wierną kopią warsztatu kowala z gry Kingdom Come: Deliverance. Gry, która dopiero powstaje, ale jest bezkonkurencyjna i jest też głównym źródłem mojej inspiracji jak i galerią ultrarealistycznych, naukowo potwierdzonych dowodów architektury wiejskiej późniejszego średniowiecza, gdzie wieśniacy chodzili w kolorowych rajtuzach i śmiesznych czapkach z dzwoneczkami, a ich życie było mniej warte niż kubek owsa.
- Styl: Średniowieczny
- Poziom Trudności: Latwy/Średni
- Tekstury: Conquest_ Reforged
- Wersja MC: 1.10.2
- Shadery: TME Shaders 2.5.2 Ultra
- Schemat: Tak
- Zapis Świata: Tak
Inspiracją dla stworzenia tej struktury był m.in. ten screenshot:
Aby poprawnie otworzyć zapis świata należy mieć zainstalowany Minecraft wersja 1.10.2 + Forge + Conquest Reforged Mod + Conquest Reforged RP
Aby poprawnie otworzyć schemat należy wygenerować nowy świat w Minecraft wersja 1.10.2 oraz wkleić go programem MCEdit 2
(Pobierając moje projekty za pomocą linków podanych powyżej wspierasz moją pasję. Dodając moją stronę do wyjątków w adblocku również przyczyniasz się do rozwoju tej strony)
Ciepły, żywy klimat.Chciałbym zobaczyć budowlę w czasie późnego wieczora, gdzie promienie zachodzącego słońca wpadałyby do środka i oświetlały rozgrzany piec, przy którym pracuje kowal. Budynek wygląda, jakby owy kowal skończył w nim właśnie kuć solidny toporek, a gorące powietrze wciąż wypełniało przestrzeń i pobudzało zmysły.
Aż chciałoby się zostać kowalem.
Piękne!